سوالات متدوال
سوالات متدوال
1. **چطور از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟**
- از قسمت پروفایل، «سفارشات من» در سایت، یاپیام به پشتیبانی در ساعات اداری در ایتا (۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر).poshakk_dalaram@
2. **سفارش خود را چگونه پیگیری کنم؟**
- کد رهگیری از طریق پیامک ارسال میشود و با وارد کردن آن در سامانه کد رهگیری میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید.
3. **چطور میتوانم سفارش را لغو کنم؟**
قبل از ارسال محصول این امکان وجود دارد - از طریق پیام به شماره پشتیبانی.
یا ارسال پیام به ادمین ما در ایتا
4. **آیا امکان تعویض یا مرجوع کردن سفارش وجود دارد؟**
- به علت مسائل بهداشتی، وحفظ سلامت مشتریان این امکان وجود ندارد.
5**چقدر طول میکشه بسته برسه**
۲تا۳ روز بسته بندی
وبرای ارسال هم بین ۳ تا ۱۰ روز کاری
7. هزینه پست بصورت خودکار محاسبه می شود
8. خریدهای بالای ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان (یک میلیون و پانصد هزار تومان) معاف از هزینه پست خواهند بود.